Adres: 90-420 Łódź, A. Struga
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 639 87 11
Data zamieszczenia: 2020-10-21
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Salve Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytowa A. Struga 3 90-420 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 639 87 11 REGON: 472181467
Adres strony internetowej zamawiającego: https://salve.pl/ oraz https://e-propublico.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot leczniczy spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mammografu cyfrowego
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup cyfrowego mammografu dla potrzeb Salve Sp. z o.o. Sp. k. w Łodzi, określonego przez Zamawiającego według załącznika nr 11 do SIWZ, wraz z jego instalacją oraz szkoleniem personelu. Termin wykonania zamówienia wynosi 21 dni od zawarcia umowy.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33111650-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać odpowiednią wiedzę i doświadczenie tj. przedstawią wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączą dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Ocena spełnienia warunku: Wykonawca składa oświadczenia oraz dokumenty określone w § 17 ust. 2 SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: