Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
Data zamieszczenia: 2020-09-10
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080 REGON: 47075497600000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie przeglądów i konserwacji masztów antenowych oraz naprawy i usuwanie awarii w systemach antenowych, pracujących w policyjnych sieciach radiowych, użytkowanych przez jednostki podległe Komendantowi Wojewódzkiemu Policji w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie przeglądów i konserwacji masztów antenowych, systemów antenowych wraz z kablami przesyłowymi, wysięgników antenowych, odciągów, złącz oraz instalacji odgromowych, uziomowych oraz oświetlenia przeszkodowego, stanowiących elementy systemów łączności radiotelefonicznej Policji w województwie łódzkim. 2. Wykonywanie dodatkowych prac, związanych z utrzymaniem w sprawności technicznej systemu łączności radiotelefonicznej Policji na terenie województwa łódzkiego, a w szczególności anten zainstalowanych na masztach antenowych i kabli antenowych (fiderów) oraz demontaż wskazanych przez Zamawiającego masztów antenowych. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia ujęto w Załączniku nr 3 do SIWZ 4. Szczegółowe warunki realizacji zawarte są we wzorze umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50330000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) - wg załącznika nr 6 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: