Adres: 90-133 Łódź, ul. Wierzbowa
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 6778202, 6781879 , fax. 426 788 761
Data zamieszczenia: 2019-12-20
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. ul. Wierzbowa 52 90-133 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 6778202, 6781879 , fax. 426 788 761 REGON: 47283614100000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zwik.lodz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez kilku zamawiających , w tym zamawiającego z administracji samorządowej i zamawiających- podmioty prawa publicznego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie analiz optymalizacyjnych dotyczących sektora wodno-kanalizacyjnego w Łodzi.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) wykonanie analiz optymalizacyjnych dotyczących sektora wodno-kanalizacyjnego w Łodzi, 2) sporządzenie co najmniej 3 wariantów modeli optymalizacyjnych sektora wodno-kanalizacyjnego w Łodzi, 3) opracowanie wytycznych do: • planu wdrożenia, • wykonania wdrożenia, wybranego przez Zamawiającego Miasto Łódź wariantu modelu optymalizacyjnego. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na niżej wymienione etapy: 1) Etap A – obejmuje ocenę efektywności sektora wodno-kanalizacyjnego funkcjonującego w Łodzi, której efektem będzie wykonanie przez Wykonawcę i przedstawienie Zamawiającemu analiz i wariantów modeli optymalizacyjnych w ramach dokumentu/ opracowania pn.„Analiza efektywności sektora wodno-kanalizacyjnego funkcjonującego w Łodzi”, 2) Etap B – obejmuje opracowanie dla wskazanego przez Zamawiającego Miasto Łódź wariantu modelu optymalizacyjnego wytycznych do sporządzenia planu wdrożenia oraz wytycznych do wykonania wdrożenia modelu. 3. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia tj. koordynowanie wykonania przedmiotu umowy, udział w spotkaniach i prezentacjach, bezpośredni kontakt z przedstawicielami Zamawiającego.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79411000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: 1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości : 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100 ). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: - w pieniądzu, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r., poz. 310).
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Kompletna oferta musi zawierać: 1) formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ) – składany w oryginale i podpisany własnoręcznie przez osobę/osoby uprawnione ze strony Wykonawcy, 2) oświadczenia i dokumenty wymienione w rozdziale XI ust.1 SIWZ - złożone zgodnie z wymaganiami zawartymi w tym rozdziale 3) dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) – w takim przypadku Wykonawca winien wskazać Zamawiającemu taką bazę, 4) dokument ustanawiający Pełnomocnika, przedłożony do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, 5) stosowne pełnomocnictwo (w przypadku gdy Wykonawca będzie indywidualnie składał ofertę i udziela pełnomocnictwa), które winno określać rodzaj i zakres czynności prawnych, do których uprawniony jest pełnomocnik. Dokument ten winien być wystawiony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy zgodnie z aktualnym dokumentem rejestrowym. Wymagane pełnomocnictwo winno być złożone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie lub kopii tego dokumentu potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę/ów. 6) dowód wniesienia wadium – w przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 PZP, treść w załączniku nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Zgodnie z zapisem rozdziału XIV ust.4 SIWZ w przypadku gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentu, który powinien wykazać, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 4. Informacje dotyczące składania oświadczeń i dokumentów, o których mowa w sekcji III Ogłoszenia, w odniesionych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega na zasadach określonych w art.22a ustawy PZP oraz Wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zawarte są w X i XI SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: