Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi
Przetarg nieograniczony
90919200-4
Tak
Nie
Nie
2018-10-17
0
Tak
Aleja Kościuszki 107/109
Łódź
90928
Łódzkie

Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi ogłasza przetarg

Adres: 90928 Łódź, Aleja Kościuszki 107/109

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 426 640 747 , fax. 426 640 749

Data zamieszczenia: 2018-10-17

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi Aleja Kościuszki 107/109 90928 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 640 747 , fax. 426 640 749 REGON: 32341800000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sr.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd - państwowa jednostka budżetowa nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach Sądu Rejonowego dla Łodzi-Śródmieścia w Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: a. sprzątanie codzienne pokoi biurowych, sal rozpraw, pomieszczeń pozostających w dyspozycji Policji sądowej, toalet, korytarzy i klatek schodowych przy zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnieniem dozowników w toaletach na mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, b. maszynowe mycie posadzek na korytarzach, c. mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni okien wraz z parapetami i ramami okiennymi – jeden raz w trakcie obowiązywania umowy w terminie do uzgodnienia z Zamawiającym (w okresie od dnia 15 kwietnia 2019 do 15 czerwca 2019 r.), d. sprzątanie codzienne parkingu i chodnika wraz z odśnieżaniem i usuwaniem oblodzeń w lokalizacji przy ul. Pomorskiej 37 2. Zamówienie obejmuje usługi sprzątania - utrzymania czystości pomieszczeń biurowych, które wskazuje się, jako przykłady usług o ustalonych standardach jakościowych (zob. wyrok KIO z 28 listopada 2014 r., sygn. akt KIO 2395/14). Żadna z czynności objętych sprzątaniem nie wykracza poza to, co powszechnie rozumie się przez sprzątanie obiektów biurowych, wewnątrz i na zewnątrz. Każda z czynności składających się na przedmiot zamówienia ma ustalony na rynku tego typu usług standard jakościowy, który w tym przypadku sprowadza się do tego, że wiadomo jest, jaki ma być jej rezultat – czysta podłoga, schody, glazura, okna, drzwi, umywalka itd. Ponadto zastrzeżenie przez zamawiającego otwartego katalogu środków czystości, przy których użyciu mają być wykonywane poszczególne czynności, w tym zastrzeżenie ich dostosowania do potrzeb danej powierzchni, nie powoduje, że usługi objęte przedmiotem zamówienia przestają być standardowe. Przedmiot zamówienia został jednoznacznie i ściśle określony w siwz, a jedynym elementem odpowiedzi wykonawców będzie cena. Usługi będą świadczone na bieżąco, środki czystości używane do czyszczenia i konserwacji nie generują żadnych dodatkowych kosztów magazynowania i składowania, produkty typu ręczniki papierowe, papier toaletowy podlegają bezpośredniemu zużyciu przez pracowników zamawiającego i nie generują dodatkowych kosztów użytkowania lub zużycia. Brak jest również kosztów utylizacji produktów, gdyż zużyte materiały wywożone są wraz z innymi odpadami na wywóz (zamawiający posiada odrębną umowę na wywóz odpadów, której koszty są stałe).

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90919200-4

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie