Adres: 90-136 Łódź, G. Narutowicza
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71
Data zamieszczenia: 2018-09-10
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi G. Narutowicza 64 90-136 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71 REGON: 004313575
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lodz.sa.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Narutowicza 64
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości w obiekcie Sądu Apelacyjnego i Sądu Okręgowego w Łodzi zlokalizowanym przy ul. Narutowicza 64. Zakres usługi obejmuje: a) sprzątanie pokoi biurowych, sal rozpraw, toalet, korytarzy i klatek schodowych o łącznej powierzchni 9.929,20 m2 włącznie z konserwacją i nabłyszczaniem podłóg – przy, zastosowaniu środków czystości i sprzętu wykonawcy, wraz z uzupełnianiem dozowników w toaletach w mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy, które zapewnia Zamawiający, b) mycie zewnętrznych i wewnętrznych powierzchni najniższego rzędu okien, w holu głównym od strony parkingu i ulicy Narutowicza - jeden raz w miesiącu, c) mycie okien i parapetów dwa razy w okresie obowiązywania umowy, d) czyszczenie boazerii drewnianej sal rozpraw dwa razy w okresie obowiązywania umowy, e) akrylowanie podłóg pokrytych marmoleum na I, II i III piętrze (korytarz i pomieszczenia socjalne) 1 raz w okresie obowiązywania umowy. 2. Szczegółowy zakres usług, wykaz pomieszczeń, powierzchnie, zakres czynności oraz dane dotyczące minimalnej liczby osób zatrudnionych do sprzątania i czasu ich pracy – określone zostały w Załączniku Nr 1 do wzoru umowy „zakres usługi”. Dane dotyczące minimalnej liczby osób (zaznaczone kursywą) podane zostały w celu umożliwienia wykonawcom wypracowania optymalnych rozwiązań dotyczących składu osobowego personelu sprzątającego i sporządzenia kalkulacji kosztów. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia określonego w ust. 1 pkt c, d, e wymagających zastosowania specjalistycznego sprzętu, dotyczy to np. świetlików dachowych oraz okien przyziemia budynku (wymagających mycia z zewnątrz budynku przy pomocy drabiny), akrylowania podłogi, czyszczenia boazerii. Wykonawca odpowiada za działania podwykonawców jak za działania własne. 4. Pozostałe usługi, o których mowa w ust. 1 pkt a i b, wykonawca zobowiązany jest świadczyć w obsadzie składającej się z własnych pracowników i nie powierzać ich wykonania podwykonawcom. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do wzoru umowy „zakres usługi”.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Decyzja o przyznaniu statusu zakładu pracy chronionej lub zakładu aktywności zawodowej, o której mowa w ustawie z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2011 r. poz. 721, ze zm.), lub innych dokumentów potwierdzających status wykonawcy jako zakładu pracy chronionej lub potwierdzających prowadzenie przez wykonawcę, lub przez jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie publiczne, działalności obejmującej społeczną i zawodową integrację osób niepełnosprawnych na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w dziale V ust. 1 pkt 3) i 4). 2) Dokumenty potwierdzające procentowy wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie. 3) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej - Wykonawca składa w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. 4) Pełnomocnictwo ( jeśli dotyczy) 5) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (jeśli dotyczy)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie