Adres: 93-465 Łódź, ul. Dubois
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 663 41 00 , fax. 42 663 41 01
Data zamieszczenia: 2020-11-24
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi ul. Dubois 118 93-465 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 663 41 00 , fax. 42 663 41 01 REGON: 10080479300000
I.2. Rodzaj zamawiającego: jednostka sektora finansów publicznych w rozumieniu art. 9 pkt. 14 ustawy o finansach publicznych, posiada osobowość prawną
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz terenu wokół budynku.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie przez wykonawcę usług kompleksowego sprzątania i utrzymania czystości Biura Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Łodzi oraz terenu wokół budynku
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90910000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100). Szczegółowe wymagania w zakresie wadium określone zostały przez Zamawiającego w rozdz. X SIWZ.
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca winien złożyć także: 1) formularz oferty, 2) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku poleganiu na zasobach innych podmiotów , 3) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiegać się będą Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie do oferty winni załączyć dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, 4) w przypadku, gdy ofertę podpisuje pełnomocnik do oferty należy dołączyć oryginał (lub kopię poświadczoną notarialnie) stosownego pełnomocnictwa, wystawionego przez osoby do tego uprawnione, 5) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp – zgodnie z art. 24 pkt 11 Pzp 2. Szczegółowe postanowienia w zakresie dokumentów i oświadczeń, jakie mają złożyć Wykonawcy w niniejszym postępowaniu określone zostały w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: