Uniwersytet Medyczny
Przetarg nieograniczony
72263000-6
Nie
Nie
Nie
2018-10-26
0
Tak
al. Kościuszki
Łódź
90-419
Łódzkie

Usługa instalacji, dostosowania i integracji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym (SIODN) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 422 725 937 , fax. 422 725 947

Data zamieszczenia: 2018-10-26

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny al. Kościuszki 4 90-419 Łódź , woj. łódzkie tel. 422 725 937 , fax. 422 725 947 REGON: 47307330800000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa instalacji, dostosowania i integracji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym (SIODN) dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: usługa instalacji, wdrożenia i integracji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym (SIODN), a w szczególności: - Instalacja Systemu, - Dostosowanie systemu do wymogów projektu ISC - Integracja Systemu z systemami funkcjonującymi w Uniwersytecie Medycznym w Łodzi - Przeprowadzenie szkoleń, - Migracja danych - Usługa wsparcia w czasie realizacji projektu ISC nie dłużej niż do 30.10.2020r. - Opracowanie dokumentacji Systemu Informacji o Dorobku Naukowym obejmującej opisy serwisów komunikacyjnych, metod importu i eksportu danych, instrukcje obsługi dla administratora aplikacji, redaktora i użytkownika. Szczegółowy opis dostawy zawiera załącznik nr 2 SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72263000-6

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 4 200,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 4. Z treści gwarancji i poręczeń, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) musi wynikać bezwarunkowe, nieodwołalne i na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta do zapłaty na rzecz Zamawiającego kwoty określonej w gwarancji. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: ING BANK ŚLĄSKI W ŁODZI 21 10501461 1000 0022 8237 8799 - z zaznaczeniem Wadium ZP/90/2018 – SIODN. Kopię polecenia przelewu lub wydruk z przelewu elektronicznego zaleca się złożyć wraz z ofertą. 6. Wniesienie wadium w pieniądzu przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego będzie skuteczne z chwilą uznania tego rachunku bankowego kwotą wadium (jeżeli wpływ środków pieniężnych na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego nastąpi przed upływem terminu składania ofert). 7. Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w formach, o których mowa w ust. 10.3. pkt 2) – 5) SIWZ (art. 45 ust. 6 pkt 2-5 Pzp) Wykonawca składa wraz z ofertą. 8. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu Wykonawca może wyrazić zgodę na zaliczenie kwoty wadium na poczet zabezpieczenia.

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 2) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Upoważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie