Adres: 91726 Łódź, ul. Wojska Polskiego
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 422 547 418
Data zamieszczenia: 2018-12-11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121 91726 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 422 547 418 REGON: 27579000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa druku banerów wraz z dostawą na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa druku banerów na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi oraz dostawa wykonanych banerów do siedziby Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Usługa będzie realizowana sukcesywnie. Sukcesywnie oznacza nieregularne i rozciągnięte w czasie zlecanie czynności. Zamawiający określa ten czas w zakresie: od podpisania umowy do 31.12.2019r. Wykonawca może wystawiać faktury częściowe za wykonane prace. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania i dostawy wykonanych banerów do siedziby Zamawiającego: Akademia Sztuk Pięknych im. Wł. Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121 Łódź. Koszty wykonania banerów i ich dostawa oraz wszelkie inne koszty związane z wymienionymi czynnościami ponosi Wykonawca. Do czasu wykonania usługi wliczony jest czas wykonania banera a także czas potrzebny dla doręczenia wykonanego banera Zamawiającemu w jego siedzibie.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie