Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi
Usługi
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
64110000-0
Nie
Nie
Nie
2022-12-06
0
Tak
Pomorska 251
Łódź
92-213
Łódzkie

„ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA POTRZEB SP ZOZ CSK UM w ŁODZI”

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi ogłasza przetarg

Adres: 92-213 Łódź, Pomorska 251

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2022-12-06

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny w Łodzi Pomorska 251 92-213 Łódź , woj. łódzkie REGON: 472147559

Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „ŚWIADCZENIE USŁUG POCZTOWYCH W OBROCIE KRAJOWYM I ZAGRANICZNYM DLA POTRZEB SP ZOZ CSK UM w ŁODZI”

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla potrzeb SP ZOZ CSK UM w Łodzi, polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu pod wskazany adres przesyłek listowych nierejestrowanych, przesyłek listowych rejestrowanych oraz zwrotu przesyłek niedoręczonych w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (tj. Dz. U. z 2022 r., poz. 896 ze zm.). 1.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1B do SWZ1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ1.4 Wspólny słownik Zamówień CPV: Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 64110000-0 Usługi pocztowe, 64100000-7 Usługi pocztowe i kurierskie, 64112000-4 Usługi pocztowe dotyczące listów, 64113000-1 Usługi pocztowe dotyczące paczek, 64114000-8 Usługi okienka pocztowego, 2. Wymagania, o których mowa w art. 95 ustawy Pzp - wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy: 2.1 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia czynności, tzn. wszystkie czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Tym samym, jeżeli czynności potrzebne do realizacji przedmiotu zamówienia mają cechy wynikające z kodeksowej definicji stosunku pracy - mamy do czynienia z aktywizacją obowiązku wynikającego z art. 95 ustawy Pzp. 2.2 W czasie i w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający wymaga, aby w ramach realizacji umowy, czynności polegające na obsłudze Zamawiającego w placówkach zdawczo- odbiorczych zlokalizowanych na w Łodzi, były wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie stosunku pracy, niezależnie od tego czy usługi te będzie wykonywał Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca, tj. osób wykonujących czynności w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania oraz doręczania przesyłek pocztowych. 2.3 W terminie uzgodnionym przez strony, lecz nie później niż w dniu podpisania umowy o zamówienie oraz na każdym etapie realizacji zamówienia, Wykonawca przedstawia aktualny wykaz osób, i/lub liczby etatów i/lub przewidywanej liczby etatów, które będą w trakcie realizacji zamówienia wykonywały czynności, o których mowa powyżej. O każdej zmianie osób zatrudnionych, realizujących przedmiot niniejszej usługi, Wykonawca powiadomi niezwłocznie Zamawiającego.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.2. Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów.Wykonawca wykaże spełnienie warunku, jeżeli posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z art. 6 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (t.j. Dz.U. 2022 r., poz. 896 ze zm.). W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek musi zostać spełniony przez każdego wykonawcę odrębnie.3. Sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie tego warunku.4. Zdolności technicznej lub zawodowej:Warunek zdolności technicznej zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:Wykonał należycie, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku udziału w postępowaniu. Przez usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku zdolności technicznej lub zawodowej należy rozumieć należytą realizację minimum dwóch usług pocztowych, każda o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN brutto, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy.W przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.Należyta realizacja minimum dwóch usług ma wynikać ze złożonego wykazu (załącznik nr 5 do SWZ) oraz z załączonych dowodów określających czy wykazane usługi zostały wykonane należycie.

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-12-14