Adres: 93-161 Łódź, J. I. Kraszewskiego
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 675 06 01, , fax. 42 675 06 11
Data zamieszczenia: 2019-03-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 2 w Łodzi J. I. Kraszewskiego 1/5 93-161 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 675 06 01, , fax. 42 675 06 11 REGON: 32009300000000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zp.sw.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: „Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 2 w Łodzi wyrobów medycznych, środków dezynfekcyjnych i pojemników na odpady medyczne” - 11 Części”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są sukcesywne dostawy wyrobów medycznych, środków odkażających, dezynfekcyjnych oraz pojemników na odpady medyczne ujętych w pakietach 1-11, przez okres 12 miesięcy, w szacunkowych ilościach oraz w asortymencie wskazanym w sposób jednoznaczny w odpowiednich zestawieniach tabelarycznych stanowiących załączniki o numerach 1 - 11 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Załącznik nr 1 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 1 przetargu, załącznik nr 2 do SIWZ zawiera zestawienie asortymentowe dotyczące pakietu nr 2 przetargu, itd. - do załącznika nr 11 włącznie.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33140000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w postępowaniu metodą warunku granicznego „spełnia/nie spełnia”. Z treści dokumentów wynikać musi jednoznacznie, że wymagane warunki wykonawca spełnia. Dokumenty i oświadczenia na potwierdzenie okoliczności wymienionych w punkcie III.1.1 składa tylko wykonawca którego oferta została najwyżej oceniona, na żądanie zamawiającego w terminie nie krótszym niż 5 dni, aktualne na dzień składania. Informacje dodatkowe
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 12, zawierający oświadczenie, o którym mowa w art. 25a Pzp, o spełnieniu warunków oraz o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu , wykaz osób do kontaktów z zamawiającym, Formularz cenowy wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem odpowiedniego wzoru – załączniki o nr od 1 do 11(odpowiedni do pakietu/pakietów na który/które składana jest oferta), 13.3. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału oraz o braku podstaw do wykluczenia z postępowania z art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych, z wykorzystaniem wzoru zawartym w załączniku nr 12;
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie