Adres: 91-348 Łódź, Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 631 45 04
Data zamieszczenia: 2023-07-27
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera Świętej Teresy od Dzieciątka Jezus 91-348 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 631 45 04 REGON: 000288538
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.imp.lodz.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont schodów, chodnika, pochylni, miejsc parkingowych i węzła sanitarnego, w ramach zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych rehabilitowanych w Instytucie Medycyny Pracy w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Remont schodów, chodnika, pochylni, miejsc parkingowych i węzła sanitarnego, w ramach zwiększenia dostępności dla osób niepełnosprawnych rehabilitowanych w Instytucie Medycyny Pracy w skład którego wchodzi remont podjazdu dla osób z niepełnosprawnościami wraz z chodnikiem, remont wiatrołapu z wymianą drzwi, remont węzła sanitarnego w Klinice Chorób Zawodowych i Zdrowia Środowiskowego, dostosowanie 2 miejsc postojowych do potrzeb osób z niepełnosprawnościami.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w:1. Dokumentacji projektowej (załącznik do Zaproszenia);2. Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dalej STWIORB, (załącznik do Zaproszenia);3. Wzorze umowy (załącznik do Zaproszenia);Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnychJeżeli w dokumentacji projektowej w stosunku do materiałów zostały użyte nazwy własne, znaki towarowe oznacza to, że Zamawiający wymaga zastosowania przez Wykonawcę takich materiałów, które spełnią co najmniej wymagania równoważności jakościowej i funkcjonalnej w stosunku do wskazanych produktów.Zamawiający wymaga minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji, na wykonany Przedmiot Umowy, w tym wbudowane materiały, termin biegnie od daty skutecznie zakończonego odbioru końcowego.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: