Adres: 90-217 Łódź, Sterlinga
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 335 877, , fax. 426 335 877
Data zamieszczenia: 2020-10-05
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne im. dr Ludwika Rydygiera spółka z o.o. Sterlinga 13 90-217 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 335 877, , fax. 426 335 877 REGON: 47225228500000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.centrumrydygiera.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i modernizacja parteru Przychodni Śródmieście przy ul. Próchnika 11 w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana polegająca na remoncie i modernizacji parteru Przychodni Śródmieście przy ul. Próchnika 11 w Łodzi, w ramach budżetu obywatelskiego pn.: ,,Rejestracja pacjentów – remont i modernizacja parteru Przychodni Śródmieście – edycja 2019”. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Przedmiar robót – Załącznik nr 9 do SIWZ. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone w projekcie umowy – załącznik nr 7 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ) 2) Wypełniony kosztorys ofertowy (wg zał. nr 9 do SIWZ) oraz w formie elektronicznego nośnika (płyta CD) w formacie „.ath”. 3) Zobowiązanie podmiotu trzeciego (wg. zał. nr 4 do SIWZ), jeśli Wykonawca, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, polega na zasobach podmiotu trzeciego. 4) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona przez notariusza, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1546 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: