Uniwersytet Medyczny
Przetarg nieograniczony
79341400-0
Nie
Nie
Nie
2020-10-08
0
Tak
al. Kościuszki
Łódź
90-419
Łódzkie

Przygotowanie koncepcji i prowadzenie kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -

Data zamieszczenia: 2020-10-08

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny al. Kościuszki 4 90-419 Łódź , woj. łódzkie tel. 422 725 937, , fax. - REGON: 47307330800000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie koncepcji i prowadzenie kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest przygotowanie koncepcji prowadzenia kampanii marketingowej w Internecie dla Biura Promocji Uniwersytetu Medycznego w Łodzi szczegółowo opisanej w Załączniku nr 2 SIWZ

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79341400-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz Oferty wg załącznika nr 1.1 do SIWZ. 2) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ wg załącznika nr 3 do SIWZ. 3) W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dla wspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomoc-nictwa musi być złożony w postaci oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 4) Upo-ważnienie do podpisania oferty, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów do-łączonych do oferty. Upoważnienie musi być w formie oryginału lub notarialnie poświad-czonej kopii. 5) Wstępna koncepcja kampanii reklamowej, zgodnie z zapisami zawartymi w pkt. 15.4. lit. c) SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi za-sobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zama-wiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w ust. 6.1. pkt 1 SIWZ. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zama-wiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonaw-ców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwa-rancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w po-stępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przy-należności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) Pzp stano-wi Załącznik nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: