Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635
Data zamieszczenia: 2020-12-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ul. Warecka 2 91-202 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635 REGON: 47306618800000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla WSRM w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172200-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz parametrów wymaganych i punktowanych– załączniki nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. d) Certyfikaty, deklaracje i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: