Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.
Przetarg nieograniczony
33172200-8
Nie
Nie
Nie
2020-12-07
0
Tak
Warecka
Łódź
91-202
Łódzkie

Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla WSRM w Łodzi

Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

Adres: 91-202 Łódź, ul. Warecka

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635

Data zamieszczenia: 2020-12-07

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Ratownictwa Medycznego w Łodzi ul. Warecka 2 91-202 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 558 050 , fax. 426 521 635 REGON: 47306618800000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsrm.lodz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej dla WSRM w Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 18 sztuk urządzeń do mechanicznej kompresji klatki piersiowej.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33172200-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia wraz z ofertą następujących dokumentów: a) Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ, b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) Oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO – załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pozostałe dokumenty, które należy dołączyć do oferty: a) Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ. b) Formularz parametrów wymaganych i punktowanych– załączniki nr 2 do SIWZ. c) Pełnomocnictwo osoby podpisującej ofertę, o ile nie wynika to z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. d) Certyfikaty, deklaracje i inne dokumenty wymienione w załączniku nr 2 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: