Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich
Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi realizowanych w ramach dwóch zadań pn. „Remont nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi z podziałem na 6 części”
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
71520000-9
Nie
Nie
Nie
2022-08-12
0
Tak
Piotrkowska 175
Łódź
90-447
Łódzkie

Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi

Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich ogłasza przetarg

Adres: 90-447 Łódź, Piotrkowska 175

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel.

Data zamieszczenia: 2022-08-12

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Miasto Łódź - Zarząd Inwestycji Miejskich Piotrkowska 175 90-447 Łódź , woj. łódzkie REGON: 364429563

I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad remontem 12 ulic na terenie miasta Łodzi realizowanych w ramach dwóch zadań pn. „Remont nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi z podziałem na 6 części”

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: