Adres: 90549 Łódź, ul. Żeromskiego
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452
Data zamieszczenia: 2018-10-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: SPZOZ Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. WAM Uniwersytetu Medycznego w Łodzi - Centralny Szpital Weteranów ul. Żeromskiego 113 90549 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 6393452, 6393458 , fax. 426 393 452 REGON: 47120816400000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ostawa materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: dostawa materiałów biurowych i akcesoriów komputerowych (zwanych dalej towarem) – 4 pakiety, zgodnie z asortymentem i ilościami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ oraz zgodnie z „Formularzem Oferty”, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30190000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca jest zobowiązany wykazać w sposób szczególny. Spełnienie warunku zostanie dokonane na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Szczegółowe informacje na temat każdego oferowanego Towaru (np. foldery, prospekty, ulotki, katalogi, zdjęcia) zawierające: nazwę Towaru*, nazwę producenta*, opis parametrów technicznych potwierdzające spełnienie opisu warunków granicznych określonych w załączniku nr 2 (Formularz cenowy) ze wskazaniem, którego pakietu i pozycji dotyczą 2. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 2.1 „Formularz Oferty” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 (zawierający m.in. oświadczenie o zaakceptowaniu dodatkowych zobowiązań określonych w pkt. VIII) 2.2 „Formularz asortymentowo-cenowy” przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 2 do SIWZ 2.3 Oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 3 do SIWZ 2.4 Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 4 do SIWZ 2.5 Zobowiązania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (o ile dotyczy). 2.6 Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile upoważnienie to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty 2.7 W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum), do oferty powinno zostać załączone pełnomocnictwo dla Osoby Uprawnionej do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie