Adres: 90-924 Łódź, Żeromskiego
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 631 28 86
Data zamieszczenia: 2019-10-24
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Żeromskiego 116 90-924 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 631 28 86 REGON: 000001583
Adres strony internetowej zamawiającego: zp.p.lodz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja wyjazdu do Francji
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja zagranicznego wyjazdu do Francji
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63510000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Określenie warunków: W zakresie warunku udziału w postępowaniu określonego w art. 22 ust. 1b pkt 1 uPzp (kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów) Wykonawca winien wykazać, że posiada wpis do rejestru organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych oraz obowiązujące zabezpieczenie finansowe na wypadek swojej niewypłacalności. Na potwierdzenie spełnienia ww. warunku Wykonawcy przedłożą oświadczenie wymienione w pkt. 7.1.1. SIWZ oraz na wezwanie, o którym mowa w pkt 7.2. SIWZ dokument, o którym mowa w pkt. 7.2.2. SIWZ
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ - pod rygorem nieważności w formie pisemnej; 2.Pełnomocnictwo – w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem - jeśli dotyczy; 3.Zobowiązanie innego podmiotu – w oryginale – jeśli dotyczy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: