Adres: 91-726 Łódź, ul. Wojska Polskiego
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 422 547 418
Data zamieszczenia: 2019-09-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Akademia Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi ul. Wojska Polskiego 121 91-726 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 2547408, centrala 2547598 , fax. 422 547 418 REGON: 27579000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.asp.lodz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowienie ważności licencji i zwiększenie ilości posiadanych licencji na oprogramownaie na potrzeby Akademii Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest odnowienie ważności posiadanych licencji oraz zwiększenie ilości posiadanych licencji dla oprogramowań posiadanych przez Akademię Sztuk Pięknych im. Władysława Strzemińskiego w Łodzi. Zamówienie składa się z dwóch odrębnych części: Część 1 - SketchUp, V-Ray, Rhino 1. Odnowienie 32 licencji SketchUp Pro 2019 PL LAB i rozszerzenie ilości licencji do 48 szt. na 1 rok dla Windows. 2. Odnowienie 34 licencji V-Ray Next Academic dla SketchUP i rozszerzenie ilości licencji do 48 szt. na 1 rok dla Windows. 3. Odnowienie 34 licencji V-Ray Next Academic dla Rhino i rozszerzenie ilości licencji do 48 szt. na 1 rok dla Windows. 4. Rozszerzenie ilości licencji Rhino LAB KIT o 30 stanowisk dla Windows. Część 2 - Affinity 1. Rozszerzenie ilości licencji Affinity Photo - 5 lic. dla macOS i 1 lic. dla Windows 2. Rozszerzenie ilości licencji Affinity Designer - 5 lic. dla macOS i 1 lic. dla Windows
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48000000-8
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: