Adres: 91302 Łódź, ul. Snycerska
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 0-42 203 48 00 , fax. 0-42 203 48 17
Data zamieszczenia: 2018-10-11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Polityki Społecznej w Łodzi ul. Snycerska 8 91302 Łódź , woj. łódzkie tel. 0-42 203 48 00 , fax. 0-42 203 48 17 REGON: 47207753400000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Druk i dostawa informatora do siedziby Zamawaijącego"
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest „Druk i dostawa informatora do siedziby Zamawiającego” Przygotowanie projektu okładki, skład i łamanie tekstu na podstawie plików Word, JPG dostarczonych przez Zamawiającego - opracowanie grafiki, korekta, wydrukowanie, oprawa, przedstawienie egzemplarza próbnego i dostawa do siedziby Zamawiającego Informatora, 500 sztuk zgodnie z załącznikiem nr 5 szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79823000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie precyzuje szczegółowego opisu sposobu dokonywania oceny spełniania ww. warunku.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta złożona na formularzu ofertowym, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SIWZ – podpisana przez Wykonawcę. 2. Dokumenty o których mowa w rozdziale VII SIWZ. 3.Wykonawcy ubiegając się wspólnie o zamówienie (konsorcja) zobowiązani są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa umocowującego jednego z nich do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego 4.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt.1 i pkt.2 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wystawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 5. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, składają listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, albo informację o tym, że nie należą do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ. 6.Zamawiający przed udzieleniem zamówienia może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie