Adres: 91-425 Łódź, Północna 42
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel.
Data zamieszczenia: 2024-06-06
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: SP ZOZ MSWiA w Łodzi Północna 42 91-425 Łódź , woj. łódzkie REGON: 470805076
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zozmswlodz.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie korytarzy, gabinetów lekarskich, szatni, portierni oraz strefy wejściowej do budynku na poziomie 0 w budynku A w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa
II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostosowanie korytarzy, gabinetów lekarskich, szatni, portierni oraz strefy wejściowej do budynku na poziomie 0 w budynku A w SP ZOZ MSWiA w Łodzi do obowiązujących przepisów prawa
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45450000-6
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 PLN).
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonali 1 robotę budowlaną o charakterze zbliżonym do będącej, za kwotę minimum 50 000,00 zł (pięćdziesiąt tysięcy) brutto, udokumentowanej dowodem potwierdzającym, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-21