Areszt Śledczy w Łodzi
Przetarg nieograniczony
15500000-3
Nie
Nie
Nie
2018-11-20
0
Tak
Smutna
Łódź
91729
Łódzkie

Dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Łodzi

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

Adres: 91729 Łódź, ul. Smutna

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55

Data zamieszczenia: 2018-11-20

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi ul. Smutna 21 91729 Łódź , woj. łódzkie tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55 REGON: 59040900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy produktów mleczarskich do Aresztu Śledczego w Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: IV. 1. Sukcesywne dostawy do siedziby Zamawiającego produktów mleczarskich w następującym asortymencie i ilościach: 1) Mleko, zawartość tłuszczu 2%, op. foliowe 1-10L, 60000 L; 2) Ser topiony, bez dodatku tłuszczu roślinnego, op. 100g/szt., 3500kg ; 3) Twaróg półtusty, krajanka, pakowany w pergaminie lub VAC, 6000 kg; 4) Jogurt owocowy, opakowanie jednostkowe 100g-150g, 1000 kg ; 5) Jogurt naturalny bez cukru, opakowanie jednostkowe 100g-150g, 500kg ; 6) Śmietana, zawartość tłuszczu 12%, opakowanie jednostkowe 200-500g, 1000kg ; 7) Serek homogenizowany naturalny, opakowanie jednostkowe 100-150g, 1000kg ; 8) Twarożek kubek kremowy, opakowanie jednostkowe 100-150g, 4000kg ; Kod CPV: 15500000-3; Dostarczone produkty muszą posiadać Handlowy Dokument Identyfikacyjny oraz etykiety z informacją zawierającą: nazwę producenta, nazwę asortymentową zgodną ze specyfikacją oraz fakturą VAT, numer partii oraz datę przydatności do spożycia. Minimalny okres przydatności do spożycia produktów dostarczonych w dniu dostawy wynosi: 1) mleko: 3 dni; 2) pozostałe produkty mleczarskie: 14 dni; 2. Faktyczne zamówienie (co do ilości i asortymentu), z uwagi na zmienną ilość osób żywionych, wynikać będzie ze składanego przez Zamawiającego zapotrzebowania. Jednorazowe zapotrzebowanie zgłaszane Wykonawcy nie musi obejmować wszystkich pozycji występujących w formularzu ofertowym. Podane w formularzu ofertowym wielkości zapotrzebowania na wyroby w ciągu trwania umowy (12 miesięcy) mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na wyroby będące przedmiotem zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia wyrobów, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych dostaw albo podstawy do odmowy realizacji dostaw. Ilość produktów określona w rozdziale IV pkt 1 jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu max. o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego. 3. Wykonawca jest zobowiązany dostarczać towar na swój koszt i ryzyko do magazynu zamawiającego : ul. Smutna 21, 91-729 Łódź. Dokładna wielkość i terminy dostaw zostaną każdorazowo określane przez Zamawiającego w zamówieniu złożonym za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną. Dostawy winny być realizowane trzy razy w tygodniu: poniedziałek - piątek w godz. 8-12. Dostawa wyrobów dokonywana będzie przystosowanym do tego środkiem transportu Wykonawcy w taki sposób, aby nie została naruszona jakość zdrowotna zamówionych wyrobów. 4. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za jakość dokonywanych dostaw, ich zgodność z zamówieniem oraz za szkody poniesione przez Zamawiającego lub osoby trzecie, a będące następstwem niedotrzymania terminów dostaw, właściwości i jakości dostarczanych produktów. 5. Przedmiot zamówienia, sposób jego przewozu, jak również sposób i rodzaj opakowania powinien spełniać wymagania obowiązujących w tym zakresie przepisów prawa. 6. Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres obowiązywania umowy do posiadania ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, obejmującym również odpowiedzialność ubezpieczonego za szkody osobowe lub rzeczowe spowodowane przez dostarczone towary. 7. Wykonawca zobowiązany jest do pokrycia kosztów leczenia osób poszkodowanych i przeprowadzenia zabiegów sanitarnych oraz do zaspokojenia roszczeń odszkodowawczych wynikających z zatruć dostarczonymi towarami.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15500000-3

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie