Adres: 91-073 Łódź, ul. Legionów
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841
Data zamieszczenia: 2020-11-03
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ul. Legionów 113 91-073 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841 REGON: 47074268300000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawę zestawów pomiarowych na potrzeby inwentaryzacji terenowej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa zestawów pomiarowych na potrzeby inwentaryzacji terenowej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w Zał. Nr 5 do SIWZ. Ilości asortymentu: Lp Nazwa wyrobu J.m. Ilość 1. Oprogramowanie pomiarowe szt. 65 2. Urządzenie terenowe szt. 65 3. Drukarka przenośna szt. 65
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48900000-7
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa ofertę w formie pisemnej pod rygorem nieważności, na którą składają się: 1 formularz ofertowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, 2 wypełniony formularz asortymentowo cenowy, (w przypadku braku informacji dot. nazwy producenta, modelu/nazwy handlowej lub wersji oprogramowania Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy jako niezgodną z treścią SIWZ.) 3 oświadczenie producenta terminala mobilnego lub prawnego przedstawiciela w Polsce dotyczące dostępności aktualizacji zabezpieczeń (jeśli dotyczy) 4. oświadczenie na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy, stanowiące wstępne potwierdzenie o braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu – wg załącznika nr 3 do SIWZ, 5 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę i oświadczenia składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik (oryginał pełnomocnictwa lub kopia potwierdzona za zgodność przez notariusza)
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: