Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp. z o.o.
Przetarg nieograniczony
33100000-1
Tak
Nie
Nie
2019-09-09
0
Tak
Kosynierów Gdyńskich
Łódź
93-357
Łódzkie

Dostawa sprzętu medycznego oraz narzędzi chirurgicznych.

Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp. z o.o. ogłasza przetarg

Adres: 93-357 Łódź, Kosynierów Gdyńskich

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 42 685 50 44 , fax. 42 685 51 69

Data zamieszczenia: 2019-09-09

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Szpital Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi sp. z o.o. Kosynierów Gdyńskich 61 93-357 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 685 50 44 , fax. 42 685 51 69 REGON: 100771970

Adres strony internetowej zamawiającego: https://bonifratrzy.pl/szpital-lodz/

I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp. z o.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego oraz narzędzi chirurgicznych.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego oraz narzędzi chirurgicznych do Szpitala Zakonu Bonifratrów św. Jana Bożego w Łodzi Sp. z o.o. w podziale na następujące Zakresy: Zakres I – Wideolaparoskop; Zakres II – System retraktorowy (hak chirurgiczny); Zakres III – Przystawka argonowa kompatybilna z aparatem ERBE VIO 300D; Zakres IV – Narzędzia chirurgiczne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 i 4 do SIWZ. 2. Dostawa przedmiotu zamówienia zrealizowana będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu warunku określonego w tym punkcie

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) formularz ofertowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 1 do SIWZ). 2) formularz asortymentowo-cenowy – wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem) (wg zał. nr 2 do SIWZ). 3) oświadczenie Wykonawcy w zakresie oferowanego okresu gwarancji oraz terminu dostawy (wg zał. nr 3 do SIWZ). 4) oryginał pełnomocnictwa lub kopia notarialnie poświadczona, jeżeli osobą podpisującą ofertę nie będzie osoba upoważniona na podstawie dokumentu określającego status prawny Wykonawcy. Dla pełnomocnictwa tego, zgodnie z art. 1 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (t.j. Dz.U. 2019 poz. 1000 ze zm.), nie jest wymagane uiszczenie opłaty. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdz. V.4 pkt 1 tabeli SIWZ, składa dokument wystawiony w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: