Adres: 91048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
Data zamieszczenia: 2018-11-09
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91048 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080 REGON: 47075497600000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu łączności dla KWP w Łodzi i jednostek jej podległych
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu łączności dla KWP w Łodzi i jednostek jej podległych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 2 do SIWZ – Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3. Szczegółowe warunki wykonania zamówienia zostały określone w Załączniku nr 6 do SIWZ – Wzorze umowy. 4. Wykonawca będzie realizował zamówienie po cenach jednostkowych zawartych w ofercie. 5. Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na wykonanie przedmiotu zamówienia. 6. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać towar na własny koszt i własnym transportem do KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112 (pomieszczenia w piwnicach budynku) w dni robocze w godzinach 8:30 – 14.00, przy czym dostawa zakończy się nie później niż o godzinie 15.00. 7. Przedmiot zamówienia obejmuje również wniesienie dostarczonego sprzętu do wskazanych przez upoważnionych pracowników Zamawiającego pomieszczeń. 8. Wszystkie dostarczone przez Wykonawcę urządzenia: • Muszą być fabrycznie nowe. Nie dopuszcza się dostaw pochodzących z demontażu, używanych lub uprzednio naprawianych, • Nie mogą być starsze niż 12 miesięcy od daty dostawy, • Muszą pochodzić z autoryzowanego kanału dystrybucji producenta, • Muszą być produktem przeznaczonym na rynek polski lub na rynek Unii Europejskiej, • Muszą posiadać minimum 12 miesięcy gwarancji realizowanej na terenie Polski przez autoryzowany serwis, • Korzystanie przez Zamawiającego z zakupionych urządzeń i programowania nie może naruszać majątkowych praw autorskich osób trzecich. 9. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. Podane w treści SIWZ nazwy mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach technicznych niż wskazany w Załączniku nr 2 do SIWZ szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, a w przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów, to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny do określonego w SIWZ. 10. Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji, wg zasad: • Do dostarczonego sprzętu będą dołączone karty gwarancyjne zawierające numer seryjny, termin i warunki ważności gwarancji, adresy i numery telefonów punktów serwisowych świadczących usługi gwarancyjne (dopuszcza się zastosowanie jednej gwarancji zbiorczej), • W okresie gwarancji Wykonawca zapewnia nieodpłatne usługi serwisowe, autoryzowanego przez producenta urządzenia punktu serwisowego (lub jego oficjalnego przedstawiciela w Polsce), • Wykonawca zobowiązuje się do dokonania naprawy gwarancyjnej w ciągu 7 dni od chwili pisemnego zgłoszenia uszkodzenia. W przypadku gdy naprawa w tym terminie nie jest możliwa, Wykonawca dostarczy Zamawiającemu urządzenie zastępcze o takich samych parametrach technicznych co naprawiany sprzęt, • Wykonawca dokona nieodpłatnej wymiany urządzenia na nowe w terminie 7 dni, gdy urządzenie po dwóch kolejnych naprawach tego samego elementu lub zespołu wykaże wady w działaniu, • Wymiana urządzenia automatycznie powoduje obowiązek Wykonawcy wystawienia nowej karty gwarancyjnej z określonym terminem gwarancji , począwszy od dnia wymiany, • Wszelkie zgłoszenia związane z wykonaniem warunków gwarancji, dokonywane w formie pisemnej będą przyjmowane w dni robocze. Wykonawca w karcie gwarancyjnej zamieści adres i numer faksu autoryzowanego punktu serwisowego, • Wszelkie koszty związane ze świadczeniem zobowiązań gwarancyjnych, w tym dojazdów i transportu w okresie gwarancji ponosi Wykonawca.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32550000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2018 r. poz. 798 z późn. zm.) – wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ - w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie