Adres: 90-924 Łódź, Piotrkowska
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. +48426313768 , fax. +48426313874
Data zamieszczenia: 2019-10-02
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Politechnika Łódzka Wydział Zarządzania i Inżynierii Produkcji Piotrkowska 266 90-924 Łódź , woj. łódzkie tel. +48426313768 , fax. +48426313874 REGON: 00000158300000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl; http://wzip.p.lodz.pl/; www.zp.pl.lodz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia Publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji PŁ
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji Politechniki Łódzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia z podziałem na zadania znajduje się w załączniku od A do C do SIWZ: Załącznik A - Zadanie nr 1/ Komputery do pracowni Załącznik B - Zadanie nr 2/ Komputery do pracowni i administracji Załącznik C - Zadanie nr 3/ Monitory
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Pełnomocnictwo - do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu albo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy. W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. 2) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: