Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi
Przetarg nieograniczony
30213300-8
Tak
Nie
Nie
2019-11-15
0
Tak
Pomorska
Łódź
92-213
Łódzkie

Dostawa serwera, sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz urządzeń peryferyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ogłasza przetarg

Adres: 92-213 Łódź, ul. Pomorska

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68

Data zamieszczenia: 2019-11-15

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ul. Pomorska 251 92-213 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68 REGON: 47214755900000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.csk.umed.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa serwera, sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz urządzeń peryferyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa serwera, sprzętu komputerowego, urządzeń drukujących oraz urządzeń peryferyjnych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi. 2. Zamówienie obejmuje 5 pakietów.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30213300-8

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty i oświadczenia, które należy złożyć wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY – Załącznik nr 2 do SIWZ; 3. Ewentualne PEŁNOMOCNICTWO do reprezentowania Wykonawcy osoby /osób, podpisującej/ podpisujących ofertę, dokumenty lub oświadczenia załączone do oferty. 3.1. Uprawnienie musi bezpośrednio wynikać z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej). Jeżeli pełnomocnictwo takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo opatrzone oryginalnym podpisem osób wskazanych w dokumencie stwierdzającym status prawny Wykonawcy (odpisie z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej) lub notarialnie poświadczoną kopię pełnomocnictwa tj. podpisaną oryginalnym podpisem przez notariusza. 3.2. Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy upoważnionych jest łącznie kilka osób, ofertę wraz z załącznikami podpisują wszystkie te osoby. 4. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 5 do SIWZ. 5. „PARAMETRY TECHNICZNE” – Załącznik nr 8 do SIWZ /przedłożyć tylko w zakresie składanej oferty/pakietu /.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: