Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
Data zamieszczenia: 2020-08-26
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080 REGON: 47075497600000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej i ochronnej, obuwia roboczego i ochronnego, elementów ochrony indywidualnej – jednorazowej oraz odzieży sportowej i obuwia sportowego. 2.Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo – cenowy, stanowiący załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. Ceny jednostkowe podane w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ nie ulegną zmianie przez cały czas obowiązywania umowy z zastrzeżeniem § 11 umowy. 3.Wykonawca zobowiązuje się realizować przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez Zamawiającego w odniesieniu do asortymentu wymienionego w poszczególnych pozycjach Formularza asortymentowo - cenowego, stanowiącego załącznik nr 2.1 – 2.4 do SIWZ. 4.Ustalone w załączniku nr 2.1 – 2.4 do SIWZ ilości towaru stanowią wielkości szacunkowe, stanowiące podstawę dla Wykonawcy do sporządzenia oferty. 5.Faktyczna ilość i rodzaj zamawianego asortymentu będą zależne od potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego środków budżetowych. W przypadku zamówień o mniejszej wartości niż określona w § 9 ust 1 umowy, Wykonawcy nie będą służyły żadne roszczenia z tego tytułu wobec Zamawiającego. 6.Dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie trwania umowy na podstawie szczegółowych zamówień, przesyłanych Wykonawcy na numer faks lub adres e-mail wskazany w § 3 ust 3 umowy. 7.Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i kompletny. Musi spełniać wymogi Polskich Norm. Wykonawca zobowiązany jest okazać na żądanie aprobatę, atest lub certyfikat, o ile taki jest wymagany przez obowiązujące przepisy prawa. 8.Wykonawca na dostarczony asortyment udzieli gwarancji minimum 12 miesięcy licząc od dnia poszczególnych dostaw z zastrzeżeniem, że jeżeli okres gwarancji udzielonej przez producenta danego produktu jest dłuższy, to obowiązuje dłuższy okres gwarancji. 9.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczki na dostawy będące przedmiotem zamówienia. 10.Dostawy realizowane będą do: - Łódź, ul. Stokowska 21/25 – magazyn GMT KWP w Łodzi - Łódź, ul. Lutomierska 108/112 - Łódź, ul. Pienista 71 11.Termin dostawy – maksymalnie do 8 dni roboczych od daty zamówienia. 12.Zamawiający przez dni robocze rozumie dni od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 13.Wykonawca bierze na siebie pełną odpowiedzialność za uszkodzenie przedmiotu zamówienia powstałe na skutek prowadzonych działań. 14.Pozostałe wymagania dotyczące realizacji usług znajdują się we wzorze umowy - załącznik nr 5 do SIWZ 15. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane w „formularzu asortymentowo – cenowym” – załącznik 2.1 – 2.4 do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18400000-3
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: