Adres: 91-073 Łódź, ul. Legionów
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841
Data zamieszczenia: 2019-11-25
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zakład Usługowo-Produkcyjny Lasów Państwowych w Łodzi ul. Legionów 113 91-073 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 322 647 , fax. 426 325 841 REGON: 47074268300000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lodz/zup_lodz
I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mulczera
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. mulczera/rozdrabniacza leśnego z narzędziami sztywnymi przeznaczonego do prac leśnych. Opis przedmiotu zamówienia zawarto w załączniku nr 4 do SIWZ (OPZ), warunki realizacji zamówienia w załączniku nr 6 (projekt umowy). Minimalne okresy gwarancji zostały określone w załączniku 4 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16820000-9
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu Zamawiający żąda wadium w wysokości: 3 000 PLN. Szczegółowe informacje dot. wadium zawiera SIWZ.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie,
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Z formularzem ofertowym (oryginał) sporządzonym wg. załącznika nr 1 SIWZ należy złożyć pełnomocnictwo do reprezentowania, o ile ofertę składa pełnomocnik, jeśli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne