Adres: 91-048 Łódź, ul. Lutomierska 108/112
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080
Data zamieszczenia: 2020-09-16
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi ul. Lutomierska 108/112 91-048 Łódź , woj. łódzkie tel. 426 652 295 , fax. 426 652 080 REGON: 47075497600000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli metalowych, mebli drewnianych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk.
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli metalowych, mebli drewnianych oraz krzeseł i różnego rodzaju siedzisk 2. Szczegółowy wykaz asortymentu zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy- załącznik nr 9 do SIWZ. 3. Podane przez Zamawiającego w SIWZ nazwy mają charakter przykładowy a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust 5 ustawy. Zamawiający za towar równoważny będzie uznawał asortyment o nie gorszych parametrach/właściwościach niż wskazane Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – załącznik nr 3.1.-3.4. do SIWZ. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę odpowiedników wskazanych produktów to na Wykonawcy będzie spoczywał obowiązek udowodnienia, że zaproponowany asortyment jest równoważny w stosunku do określonych w SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39130000-2
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od określenia warunków udziału w postępowaniu.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: /jeżeli dotyczy/ zobowiązanie podmiotu trzeciego – wg załącznika nr 7 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: