Adres: 92213 Łódź, ul. Pomorska
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68
Data zamieszczenia: 2018-12-04
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Centralny Szpital Kliniczny Uniwersytetu Medycznego w Łodzi ul. Pomorska 251 92213 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 675 75 00 , fax. 42 678 92 68 REGON: 47214755900000
Adres strony internetowej zamawiającego: csk.umed.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i urządzeń medycznych dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet Nr: 1 Sprzęt do znieczuleń przewodowych , żywienia, kaniule centralne pediatryczne Pakiet Nr: 2 Sondy żywieniowe Pakiet Nr: 3 Prowadnica do trudnych intubacji Pakiet Nr: 4 Końcówki do noża harmonicznego – na potrzeby bloku operacyjnego chirurgii Pakiet Nr: 5 Blok Operacyjny różne Pakiet Nr: 6 Pojemniki biopsyjne Pakiet Nr: 7 Matryca do regeneracji skóry Pakiet Nr: 8 Implanty Blok Operacyjny Pakiet Nr: 9 Koreczki do kaniul typu combi Pakiet Nr: 10 Zestaw do przetoczeń Pakiet Nr: 11 Formalina Pakiet Nr: 12 Pasta typu EVERY Pakiet Nr: 13 Drobny sprzęt medyczny Pakiet Nr: 14 Maski tlenowe z nebulizatorem Pakiet Nr: 15 Maski tlenowe Pakiet Nr: 16 Kaniule, igły Pakiet Nr: 17 Pojemniki z formaliną (endoskopia) Pakiet Nr: 18 Kasetki biopsyjne Pakiet Nr: 19 Przyrząd typu Q-Syte Pakiet Nr: 20 Przyrząd do aspiracji płynów z butelek Pakiet Nr: 21 Elektroda neurologiczna Pakiet Nr: 22 Torebki strunowe Pakiet Nr: 23 Pojemniki na odpady medyczne Pakiet Nr: 24 Papiery medyczne Pakiet Nr: 25 Papiery do sterylizacji Pakiet Nr: 26 Pojemniki na odpady medyczne 2l
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą w celu wstępnego potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw do wykluczenia, należy złożyć: 1. „FORMULARZ OFERTOWY” – Załącznik nr 1 do SIWZ; 2. „FORMULARZ ASORTYMENTOWO-CENOWY” – Załącznik nr 2 do SIWZ. 3. „OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W TRYBIE ART. 25A UST. 1 USTAWY PZP” - Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. OŚWIADCZENIE WYKONAWCY W ZAKRESIE WYPEŁNIENIA OBOWIĄZKÓW INFORMACYJNYCH PRZEWIDZIANYCH W ART. 13 LUB ART. 14 RODO– Załącznik nr 4 do SIWZ (dotyczy wszystkich Wykonawców). 5. Ewentualne pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy udzielone przez Wykonawcę (imienne upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli osoba podpisująca nie została wskazana do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, również w przypadku wykonawców składających ofertę wspólnie). Brak choćby jednego z wymaganych dokumentów spowoduje odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Ustawy. Wszystkie załączniki do SIWZ wymagane w ofercie (formularze, oświadczenia) muszą być przedłożone na drukach zaproponowanych przez zamawiającego, bądź na drukach Wykonawcy, zgodnych pod względem treści z drukami załączonymi do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie