Uniwersytet Medyczny
Przetarg nieograniczony
36168000-5
Nie
Nie
Nie
2020-06-25
0
Tak
al. Kościuszki
Łódź
90-419
Łódzkie

Dostawa kamery endoskopowej do badań krtani z dedykowanym wyposażeniem dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -

Data zamieszczenia: 2020-06-25

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny al. Kościuszki 4 90-419 Łódź , woj. łódzkie tel. 422 725 937, , fax. - REGON: 47307330800000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.umed.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa kamery endoskopowej do badań krtani z dedykowanym wyposażeniem dla Uniwersytetu Medycznego w Łodzi

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia niniejszego postępowania przetargowego jest: Dostawa i uruchomienie kamery endoskopowej do badań krtani z dedykowanym wyposażeniem dla Kliniki Otolaryngologii, Onkologii Głowy i Szyi Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Kopcińskiego 22, opisanych w Formularzu asortymentowo cenowym – w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36168000-5

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.1. Warunki dotyczące zamówienia

Informacja na temat wadium: 10.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie: 4.000,00 zł, 10.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 10.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 Pzp: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12.1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ. 2) Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy – załącznik nr 2 do SIWZ 3) Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.3. SIWZ - załącznik nr 3 do SIWZ. 4) Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 5) Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lub pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Pełnomocnictwo musi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 12.2. Dokumenty składane po otwarciu ofert: 1) Czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp): Informacja o przynależności/lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg załącznika nr 5 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne