Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
Data zamieszczenia: 2020-05-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki ul. Narutowicza 68 90-136 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26 REGON: 12870000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.uni.lodz.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa interaktywnych monitorów wraz z komputerami typu OPS, robotów edukacyjnych, sprzętu projekcyjnego i fotograficznego oraz ceramicznych płyt grzewczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest DOSTAWA interaktywnych monitorów wraz z komputerami typu OPS, robotów edukacyjnych, sprzętu projekcyjnego i fotograficznego oraz ceramicznych płyt grzewczych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zamieszczony został w załączniku nr 2 do SIWZ. Pod pojęciem „dostawa” należy rozumieć dostarczenie fabrycznie nowego i nieużywanego sprzętu, wyprodukowanego nie wcześniej niż 12 miesięcy przed datą dostawy do jednostki organizacyjnej UŁ dokonującej zamówienia (koszt transportu wraz z ubezpieczeniem wliczony jest w cenę oferty), a także uruchomienie sprzętu, montaż, instalację, sprawdzenie poprawności działania i wstępne szkolenie z zakresu obsługi - zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 2 do SIWZ). 3) Dostawa przedmiotu zamówienia obejmuje również dostawę niezbędnych do pracy, pełnowartościowych, fabrycznie nowych, oryginalnych i nieregenerowanych materiałów eksploatacyjnych zalecanych przez producenta sprzętu (Zamawiający nie dopuszcza oferowania materiałów eksploatacyjnych tzw. startowych). a. Wykonawca udziela gwarancji na dostarczony przedmiot zamówienia zgodnie ze swoją ofertą. Gwarancja Wykonawcy obejmuje również wszelkie koszty serwisu gwarancyjnego (przeglądów gwarancyjnych). Pozostałe warunki gwarancji zgodne z gwarancją producenta. b. Potrzeba wykonania konserwacji sprzętu w okresie obowiązywania gwarancji będzie każdorazowo zgłaszana przez przedstawiciela Zamawiającego na adres e-mail podany przez Wykonawcę. Wykonawca nie podejmuje żadnych czynności związanych z wykonaniem serwisu bez zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego. Dopuszcza się możliwość wykonywania usług związanych z konserwacją przez firmę inną niż realizującą dostawę, a posiadającą odpowiednie autoryzacje producenta sprzętu, licencje itp. bez utraty uprawnień wynikających z gwarancji; c. Dostawa materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy) do sprzętu będącego przedmiotem niniejszego postępowania w przyszłości będzie realizowana przez Zamawiającego na podstawie odrębnego postępowania. Wykonawca nie może zawrzeć w karcie gwarancyjnej zapisów nakazujących Zamawiającemu zakup materiałów eksploatacyjnych u Wykonawcy w okresie gwarancji.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30200000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu na postawie art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp Wykonawca, zgodnie z art. 24 ust. 11, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. „Wzór oświadczenia” zostanie zamieszczony przez Zamawiającego na stronie internetowej, w miejscu publikacji SIWZ z załącznikami, wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: