Adres: 91134 Łódź, ul. Rojna
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 0-42 6110172 , fax. 0-42 6110172
Data zamieszczenia: 2018-11-15
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi ul. Rojna 20 91134 Łódź , woj. łódzkie tel. 0-42 6110172 , fax. 0-42 6110172 REGON: 27694300000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzyczna.lodz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fortepianu dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa fortepianu dla Zespołu Szkół Muzycznych im. Stanisława Moniuszki w Łodzi – 1 sztuka. 2. Dostawa obejmuje również transport wraz z ubezpieczeniem oraz wniesienie instrumentu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 3. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie opakowanie i zabezpieczenie instrumentu na czas transportu do miejsca wskazanego przez Zamawiającego. 4. Instrument musi być nowy, nie może nosić żadnych śladów użytkowania i nie może być przedmiotem praw osób trzecich. 5. W cenie oferty Wykonawca winien uwzględnić strojenie z intonacją instrumentu po jego wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu oraz strojenie z intonacją po pierwszym roku użytkowania. 6. Zamawiający wymaga aby dostarczony instrument objęty był minimum 60-miesięcznym okresem gwarancji jakości oraz rękojmi za wady. (w pkt. 6 załącznika nr 1 do SIWZ należy podać okres w miesiącach) 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (dalej: „SIWZ”) - Opis Przedmiotu Zamówienia (dalej: „OPZ”).
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37310000-4
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 pzp. (wzór stanowi załączniki nr 4 SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może wraz z oświadczeniem złożyć dokumenty lub informacje, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie