Adres: 93-102 Łódź, ul. Sosnowa
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 684 15 68/69 , fax. 42 684 41 93
Data zamieszczenia: 2020-12-11
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Ogólnokształcąca Szkoła Muzyczna I i II Stopnia im. Henryka Wieniawskiego ul. Sosnowa 9 93-102 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 684 15 68/69 , fax. 42 684 41 93 REGON: 27830400000000
Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.muzyczna-sosnowa.pl/
I.2. Rodzaj zamawiającego: szkoła publiczna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fortepianu dla Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej I i II st. im. Henryka Wieniawskiego w Łodzi
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fortepianu zgodnie ze szczegółowym opisem zawartym w Załączniku nr 6 do SIWZ. Dodatkowe wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Dostawa transportem własnym do siedziby Zamawiającego; b) Instrument powinien spełniać wymagania techniczne zawarte w przedmiotowej specyfikacji, a w szczególności Załączniku nr 6 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. Instrument musi być nowy , wyprodukowany w 2020 roku. Weryfikacja daty produkcji instrumentu nastąpi po numerze seryjnym. c) Przedmiot zamówienia – obejmuje również strojenie instrumentu po wniesieniu i ustawieniu we wskazanym przez Zamawiającego miejscu w siedzibie Zamawiającego, oraz dodatkowo dwa serwisy w ciągu roku w trakcie trwania okresu gwarancji; d) Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu minimum 60 miesięcznego okresu gwarancji od daty dostawy i sporządzenia protokołu zdawczo – odbiorczego; e) Wykonawca zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, zobowiązany będzie, w przypadku wystąpienia usterki, do naprawy instrumentu w terminie nie dłuższym niż 14 dni od zgłoszenia usterki lub dostarczenie nowego instrumentu wolnego od wad, bez ponoszenia przez Zamawiającego z tego tytułu jakichkolwiek dodatkowych kosztów. W przypadku okresu naprawy wykraczającego poza termin 14 dnia od daty zgłoszenia, Wykonawca zobowiązany będzie do dostawy instrumentu zastępczego o klasie nie gorszej niż proponowany w przedmiotowym postępowaniu albo wymiany instrumentu na nowy; f) W przypadkach, o których mowa w punkcie e) okres gwarancji ulegnie przedłużeniu odpowiednio: − w przypadku naprawy instrumentu – o okres wykonywania naprawy, − w przypadku dokonania wymiany – o okres gwarancji;
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37311000-1
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Szczegółowe informacje na temat wadium znajdują się w Rozdziale 9 SIWZ
III.2. Warunki udziału
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: