Adres: 90-136 Łódź, G. Narutowicza
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71
Data zamieszczenia: 2019-10-07
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Sąd Apelacyjny w Łodzi G. Narutowicza 64 90-136 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 68 50 662 , fax. 42 209 11 71 REGON: 00431357500000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodz.sa.gov.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Sąd powszechny
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa drukarek i urządzeń wielofunkcyjnych dla sądów apelacji łódzkiej
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 Drukarka laserowa monochromatyczna A4 43 szt. Część 2 Drukarka laserowa monochromatyczna wysokowydajna A4 12 szt. Część 3 Urządzenie Wielofunkcyjne – mono A4 14 szt. Część 4 Urządzenie Wielofunkcyjne – kolor A4 7 szt. z minimalną gwarancją 24 miesięczną. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w Załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30232100-5
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.1. Warunki dotyczące zamówienia
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: Część 1 w wysokości 1 000,00 zł (tysiąc zł), Część 2 w wysokości 1 000,00 zł (tysiąc zł), Część 3 w wysokości 1 000,00 zł (tysiąc zł), Część 4 w wysokości 500,00 zł (pięćset zł). Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pełnomocnictwo (jeśli dotyczy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: