Uniwersytet Medyczny
Przetarg nieograniczony
38500000-0
Nie
Nie
Nie
2020-12-14
0
Tak
al. Kościuszki
Łódź
90-419
Łódzkie

Dostawa czytnika.

Uniwersytet Medyczny ogłasza przetarg

Adres: 90-419 Łódź, al. Kościuszki

Województwo: łódzkie

Telefon/fax: tel. 422 725 937, , fax. -

Data zamieszczenia: 2020-12-14

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Medyczny al. Kościuszki 4 90-419 Łódź , woj. łódzkie tel. 422 725 937, , fax. - REGON: 47307330800000

Adres strony internetowej zamawiającego: www.umed.pl

I.2. Rodzaj zamawiającego: uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

II.1. Określenie przedmiotu zamówienia

II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa czytnika.

II.1.2. Rodzaj zamówienia:

II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa czytnika mikropłytek. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik do SIWZ nr 2.

II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38500000-0

II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

III.2. Warunki udziału

Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: Wypełniony i podpisany FormularzOferty wg załącznika nr 1 do SIWZ. Oświadczenia wymienione w ust. 8.1 – 8.4. SIWZ wg załącznikanr 3 do SIWZ. W przypadku złożenia oferty przez podmioty występujące wspólnie – upoważnienie dlawspólnego pełnomocnika. Dokument pełnomocnictwa musi być złożony w postaci oryginału (lub notarialnie poświadczonej kopii); Opcjonalnie: Pełnomocnictwo - jeśli występuje pełnomocnik.Pełnomocnictwo dla osoby reprezentującej w niniejszym postępowaniu Wykonawcę lubpełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzieleniezamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie) – zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawymusi być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii, 2. Dokumenty składane po otwarciuofert bez wezwania Zamawiającego: 2.1. Czynność Wykonawcy winna być dokonana w terminie 3 dniod dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp):Informacja o przynależności/lub braku przynależności Wykonawcy do tej samej grupy kapitałowej(zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp) wg załącznika nr 5 do SIWZ. 3. Dokumenty składane nawezwanie Zamawiającego: Zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Zamawiający wezwie Wykonawcę któregooferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie później niż 5 dni,aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających okoliczności, o którychmowa w art. 25 ust. 1: 3.1. Wypełniony i podpisany - Przedmiot zamówienia - Załącznik nr 2 doSIWZ

Sekcja IV - Procedura przetargowa

IV.1. Tryb udzielenia zamówienia

IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony

IV.2. Kryteria oceny ofert

IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

IV.3. Informacje administracyjne

IV.3.5. Termin związania ofertą: