Adres: 90-136 Łódź, ul. Narutowicza
Województwo: łódzkie
Telefon/fax: tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26
Data zamieszczenia: 2019-10-08
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Łódzki ul. Narutowicza 68 90-136 Łódź , woj. łódzkie tel. 42 635 43 54 , fax. 42 635 43 26 REGON: 12870000000000
Adres strony internetowej zamawiającego: www.uni.lodz.pl
I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia wyższa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Doradztwo ścieżki zawodowej w instytucjach kultury dla 30 studentów I stopnia studiów stacjonarnych na kierunku „Produkcja teatralna i organizacja wydarzeń artystycznych”
II.1.2. Rodzaj zamówienia:
II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa doradztwa ścieżki zawodowej dla 30 studentów I stopnia studiów stacjonarnych na kierunku „Produkcja teatralna i organizacja wydarzeń artystycznych” Przedmiot zamówienie współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; realizowany przez Uniwersytet Łódzki w ramach konkursu Narodowego Centrum Badań i Rozwoju nr POWR.03.01.00-IP.08-00-DUO/18,na podstawie umowy nr POWR.03.01.00-00-DU07/18-00 z dnia 17.07.2018r. Do zadań doradcy ścieżki zawodowej należeć będzie: nawiązanie i utrzymanie bezpośredniego kontaktu z każdym studentem, pomaganie studentowi w dokonaniu jego samooceny i rozpoznaniu indywidualnych dyspozycji opracowanie dla każdego studenta jego ścieżki kariery doradzając przy wyborze miejsca praktyk, miejsca stażu; stałe monitorowanie przebiegu praktycznych warsztatów, praktyk zawodowych, stały kontakt z koordynatorem praktyk na kierunku „produkcja teatralna i organizacja wydarzeń artystycznych”, stażów; nawiązanie kontaktu z pracodawcami oferującymi staż, ustalenie zadań indywidualnie dla każdego stażysty; kontakty z opiekunem stażu, monitorowanie przebiegu stażu; ewaluacja miejsc stażu przed jego rozpoczęciem, konfrontacja tej wiedzy z doświadczeniami studenta; prowadzenie dokumentacji dot. ewaluacji i innych obserwacji, listy obecności, prowadzenie dziennika spotkań oraz przekazania jej Zamawiającemu. zaplanowanie ze studentem nowej strategii postępowania, jeśli przebieg praktyk/stażu będzie tego wymagał; konsultowanie ze studentem dzienniczków stażu (nadzór nad dzienniczkami). Planowane spotkania indywidualne: od daty zawarcia umowy przez kolejne lata do 30 września 2021r. 2019r.: 3h poświęcone każdej z 30 osób = 90h (I semestr) 2020r.: 10 h poświęcone każdej z 30 osób = 300h (II semestry) 2021r.: 3h poświęcone każdej z 30 osób = 90h (I semestr) Uwaga- przez jedna godzinę Zamawiający rozumie 45 min.
II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80570000-0
II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
III.2. Warunki udziału
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku w tym zakresie
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tj. Dz.U. 2019 poz. 369). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.2.1. SIWZ składa każdy z Wykonawców.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
IV.2. Kryteria oceny ofert
IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
IV.3. Informacje administracyjne
IV.3.5. Termin związania ofertą: